måndag 9 februari 2015

Bra känsla!

Storslagen kick-off i Stockholm med alla härliga och duktiga kollegor i företaget som delar med sig utav tips och inspirerar till utveckling, min första kick-off där jag fick känna på företagets otroliga engagemang och målsättning mot att bli ännu bättre. Ett kärt återbesök på Högskolan i Gävle där jag efter tre års medverkan av Mäklardagen som nyfiken och pirrig student, i år besökte jag dagen som fastighetsmäklare och kunde själv dela ut lite tips och inspiration. Mycket handlar om att just utbyta kunskap med varandra och såklart erfarenheter för att slippa uppfinna hjulet på nytt. Att fokusera på rätt saker, att fokusera på vart just jag vill komma en dag. År 2015 har precis tagit fart och året kommer bli svårslaget, jag bara känner det och tänker satsa allt på den känslan.

Vart kommer detta år att ta er? jag vet att ni inte vet, men om ni visste vad hade ni svarat då? Kloka ord från Kjell Enhager som kom för att coacha mäklare och mäklarstudenter i Gävle under Mäklardagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar