måndag 1 december 2014

#tänkautanförboxen

Vi pratar ofta om det, ATT tänka utanför boxen, ATT göra någonting annorlunda, ATT sticka ut, ATT kliva ur sin comfort zone.
Men det är sällan någon som vågar ATT göra det!!
Att VÅGA är nyckeln till att de flesta ATT som vi vill göra i livet eller inom arbetet blir möjliga ATT.
Du blir inte bättre om du inte gör något annorlunda, om du fortsätter att göra på samma sätt som du gör idag, om du inte VÅGAR förändras eller förändra (viktigt för dig som ledare). 
Under 2014 har jag jobbat 11 söndagar. Många tyckte ATT jag var tokig som inte hade mina söndagsvisningar, ATT jag hade visning på en lördag, ATT jag sålde mina objekt innan visning. Inga följdaffäer var det någon som sa. 
Men jag VÅGADE och provade mig fram med små små förändringar. Jag VÅGADE 
och satsade på mina ATT. 
VÅGAR DU?!?
Avsluta året strongt!! 
Ha en grym vecka!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar