onsdag 17 december 2014

På rätt spår...?

Ibland känns det verkligen som att man har flyt, att allt "går in". Man har helt enkelt stolpe in istället för stolpe ut... I somras hade jag en sådan period. Jag var på ett intag som jag tyvärr tappade (säljaren tyckte inte att jag varit tillräckligt ödmjuk...) Det var en bra väckarklocka för egen del, man fick skärpa till sig & vara på tå igen. Det går inte att besöka kunder & inte vara fokuserad. Mina kommande 47 intagsförsök resulterade i påskrivna uppdragsavtal. Om ni frågar mig idag så kommer jag fortfarande ihåg den jag tappade... Så nu har jag alltid fokus när jag besöker kunder.

Väckarklocka eller på rätt spår?

På tal om att missa saker, brukar titta på "På spåret" på fredagar & tävla mot dom som sitter i burarna. Det går väl sisådär. I fredags missade jag en resa helt fullständigt...
Bra avkoppling efter en arbetsvecka, att rensa skallen & bli allmänbildad på köpet.

6 andra programförslag på samma tema som kanske skulle vara intressant att titta på?

1. På låret - Frågesport med  sjukgymnaster & massörer...
2. På håret - Frågesport för frisörer...
3. På såret - Frågesport för läkare...
4. På målet - Frågesport för idrottsnördar
5. På tåren - Frågesport för caféägare...
6. På nålen - Frågesport för akupunktörer...

Nä slutar jag innan det blir för pinsamt, återkommer snart med ett nytt inlägg // Peder Ledin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar