torsdag 26 juni 2014

Mina toppenkollegor!

Jag har precis kommit tillbaka från två veckors solsemester och måste få slå ett slag för mina underbara kollegor här på Årekontoret!

Tony har ju tidigare bloggat om vårt flexibla yrke när han varit både här och där men ändå varit tillgänglig för alla spekulanter och säljare. Det tycker jag tyder på toppenbra service och en riktig kärlek till att hålla den högsta servicenivån!

Jag däremot fick en sådan lyxsemester så att jag kunde lämna både jobbmail och jobbtelefon hemma med mina otroliga kollegor som hade full koll på alla mina affärer! Självklart ställer jag upp för dem på samma sätt när de semestrar så att vi alla verkligen får koppla bort jobbet under tiden man är ledig. Så med ett gott samarbete på kontoret och viljan att hjälpa varandra behöver man faktiskt inte, även fast man jobbar som mäklare, vara tillgänglig precis varenda dag på året.

Jag informerade självklart mina kunder om detta i förväg så att de visste var de skulle vända sig och de kunde ringa och maila till precis samma som vanligt... och när jag kom hem var till och med ett av mina fritidshus både visat, sålt och tillträtt! :) 

Med de bästa kollegorna så blir jobbet både lättare och mycket roligare!
Här har ni oss på sommarfest med Juristbyrån och Swedbank förra veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar