onsdag 26 juni 2013

Gästblogg - Praktik

Hej det är jag som är Josefine! 

I sommar kommer jag att befinna mig på Fastighetsbyrån i Lysekil, där kommer jag att göra halva min praktik och tanken är att fortsätta praktisera nästa sommar.

Jag har precis gjort mitt första år av tre på Högskolan Väst i Trollhättan där jag läser mäklarekonomprogrammet. Än så länge har vi inte börjat läsa så mycket fastighet vilket vi till största del kommer att läsa det tredje året och därför har jag valt att dela upp min praktik i två perioder.

Just nu är jag inne på praktikvecka nummer två och som Åsa har nämnt så kom jag in i
hetluften direkt. Jag har redan haft två helt egna visningar och fått varit med på massa spännande. Jag kommer att hålla er uppdaterande om allt kul jag får vara med om!


Vi hörs snart igen!

/Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar