torsdag 30 maj 2013

Bränna

Huu, man vet att det är stressigt när pulsen är dubbel redan i första stund man sätter foten på kontoret på morgonen.
Appråpå fot förresten så bränner mina rejält efter att jag på gårdagskvällens visning klättrade runt på ett berg för att lokalisera ett par tomtpinnar och råkade hamna mitt i ett hav av brännässlor. Ajaj :-/

Snart ska jag och min kollega iväg på en värderingsturné av fem fastigheter för ett dödsbo där vi kommer titta på allt från en gammal bensinstation till hyreshus till "vanliga" hus. Så idag blir det inte två flugor i en smäll utan inte mindre än fem flugor i en smäll.

Sen ska jag förhoppningsvis hinna med att jobba lite, rodda runt lite budgivningar, boka in kontraktsskrivning och skriva beskrivningar till nya hus som ska ut på marknaden innan det är dags för ännu en visningskväll. Nu när kvällarna är så ljusa så går det ju utmärkt att ha visning även kvällstid.

1 kommentar: