måndag 25 mars 2013

Fullspäckad

Vilken jobbhelg!

I lördags hade jag en fullspäckad dag från morgon till kväll med både kontraktsskrivning och visningar. Solen sken från en klarblå himmel och både värmde kalla nästippar och väckte vårkänslor till liv. Det var helt enkelt ett perfekt visningsväder! 

På eftermiddagen hade jag visning på ett fritidshus på en härlig tomt med utsikt mot Brofjorden där responsen var enorm.
Jag hade under fredagen mer än 30 familjer bokade på visning och under hela förmiddagen på lördagen så fortsatte det ringa så vi hamnade uppåt ca 40(!) familjer. Som ni säkert förstår är det inte helt lätt att på egen hand att dels hinna med att ta emot alla som kommer och samtidigt vara behjälplig och tillgänglig för frågor och funderingar.

Som tur är hade jag i bokningssystemet på förhand lagt in att det bara gick att boka in tre familjer samtidigt per varje kvart. Det gjorde naturligtvis att det blev en lååång visning som varade från 13:30 till 17:00 men å andra sidan så fick alla visningsdeltagare bättre med utrymme att titta och jag hade större möjlighet att vara tillgänglig.
Bäst av allt var dock att jag hade turen att ha med mig Elin på plats som hjälpte till att bocka av alla spekulanter som kom så att jag kunde "mingla" runt istället.

Det blev en väldigt lyckad visning med fyra bud på plats och där budgivningen är i full gång i skrivande stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar