tisdag 5 juni 2012

I mål!

Puh! Så var det över.
Jag kan säga att det är tur att man kan köra pekfingervalsen på datorn för jag har grym skrivkramp i min stackars högerhand efter fyrtiotvå(!) handskrivna sidor av svar (dock dubbel radavstånd :-).

Törs nästan inte skriva det men det kändes som om jag hade hyfsad koll på frågorna. Åtminstone så var det ingen fråga som framkallade total panik. Det svåra att bedömma är om jag skrivit tillräckligt och om man argumenterat tillräckligt mycket "runt" det presenterade problemet.
Förmodligen om man räknar antal sidor för min del, ha ha, men de ska ju också förhoppningsvis innehålla något kärnfullt också annars spelar det ju ingen roll om jag ens hade skrivit hundra sidor.

Från att ha näsan i en bok dagarna i ända och att drömma om paragrafer på nätterna går jag nu över till att bita på naglarna tills dess att tentan är rättad. Femton arbetsdagar har de på sig om jag inte kommer ihåg fel. Känns som en evighet för man vill ju veta nu, NU på en gång!!

Börjar också så smått smaka på ordet sommarlov. Smakar ganska gott vill jag lova :-). Ikväll firar vi med champagne, hummer och färska räkor vilket kanske smakar ännu godare. Om man bor i en västkustpärla så gör man!

2 kommentarer:

  1. Du är värd hur mycket hummer, räkor, champagne och sommarlov som helst! Fantastiskt bra jobbat :)

    SvaraRadera